Första dagen i skolan.

Hej! Idag kom jag hem vid 3 och första dagen gick bra. Det blev lite ändringar i schemat dock, men det funkar väl. Lyckades komma upp i morse men hade däremot svårt att somna igårkväll. I kväll kommer jag nog somna i tid eftersom jag inte sov så mycket inatt.
Har suttit vid den bärbara sen jag kom hem..Jag hade tänkt ta tag i det där med bilder, alltså jag ska ta alla bilder som jag har på den andra bärbara(det är flera tusen bilder från mobilen, från digitalkameran och lite från systemkameran) och lägga dom på ett USB- minne. Det har jag tänkt göra länge, tänk liksom om den datorn skulle krascha och alla bilder skulle fösvinna!! Skulle bli så oerhört ledsen finns så många fina minnen där <3 Jag är viktig med sånt, att spara bilder allså, sparar t.o.m bilder från mobilen även om vissa är kassa. Borde iofs försöka rensa mobilbilderna men orkar kanske inte.
Och om jag lägger alla bilder på USB så kan jag sätta det i denna dator och änvända bilderna här, och den kan ju behövas när man har blogg :) Så länge får det bli en bild på Mr. Depp, när han springer från kannibalerna i andra Pirates!
Förresten, ville bara säga att jag blir så glad för att man har några trogna läsare, inte många men iaf några som kollar varje dag. Och jag blir jätte glad när man får några kommentarer också! :)



Kommentarer
Postat av: Max larsson

Tittar din blogg flera gånger om dagen!^^D<3

2012-01-10 @ 17:54:30
URL: http://jahjertadu.blogg.se/
Postat av: agnes

Haha va bra :) jag brukar kolla din också ibland ;)

2012-01-10 @ 18:02:03
URL: http://missagnescecilias.blogg.se/
Postat av: greger

nice syrran :)

2012-01-10 @ 18:58:09
URL: http://happyendingatall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0