Fredag 13 januari

Hej! Idag efter skolan så drog jag och Bella och tränade och efter det följde vi med och kollade på möbler med Bellas föräldrar. Och Bella somnade i en soffa i affären, haha.  Sen följde hon med mig hem och nu sitter vi och väntar på Anton för vi ska se film med honom. Det blir Pirates 4. Så länge leker vi med webkameran, det går ju inte att låta bli ^^ Gott med godis! Tycker bilderna är riktigt fina, speciellt sista när jag ser seriös ut på typ bara den den och bellas mun är med. 
På tal om något annat, vi har lite problem..Ingen av våra föräldrar(Bella ska följa med för att det är kul och vi har frågat hennes föräldrar också) vill skjutsa till Stockholm på söndag..Det får väl bli bussen, men vi ska ut till lidingö tror jag och då måste vi hitta dit också..Och vi har inte beställt bilder än heller, borde ta tag i det där.
Men snart blir det film! :) förresten funderar vi på bio imorrn, så om någon vill med så säg bara till(ingen vill säkert gå med oss, haha)! :)


Kommentarer
Postat av: Max larsson

Jag vill jätte gärna hänga med på bio! :) Men vilken film isåfall? :)

2012-01-13 @ 22:20:52
URL: http://jahjertadu.blogg.se/
Postat av: Max larsson

Jag vill jätte gärna hänga med på bio! :) Men vilken film isåfall? :)

2012-01-13 @ 22:20:55
URL: http://jahjertadu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0