Friday/Saturday

Hej! Hur mår ni? Jag mår fint om man tänker humör mässigt, men är fortfarande förkyld och min handled gör ont. Vet inte vad jag har gjort, men har ganska ofta ont i samma handled. Det återkommer då och då, skumt. Och igår när vi spelade plump(haha japp, vi är nog dom ända 15/16 åringarna som spelar kort en fredag kväll, men det är ju så kul med plump!) så blev min röst bara sämre och sämre till jag knappt kunde prata. Lite jobbigt när man är med sina högljudda kompisar, hehe, men nu är det lite bättre. Nog om mina problem.
Igår åkte jag och Bella upp på stan och åt Saigon med Jacob och Max, och en till kompis fast han sällskapade bara inte åt. Vi satt där väldigt länge och vid 5 kom Emma upp på stan. Sen drog jag, Emma, Bella och Jacob vidare till bion. Jag och Emma såg ju Sherlock Holmes och den var bra. Men måste ändå säga att första var bättre! Efter bion så mötte vi upp Bella igen som sett en annan film(Hamilton) och åkte hem till Emma. Blev att Linn hängde på också (hon hade också varit på bio men på yttligare en annan film haha), och så kom Max också. Så istället för bara mig och Emma så blev vi 5 st :) Vi gjorde inte så mkt faktiskt, hade kul och pratade mest. Sen spelade vi en lång omgång plump också, riktigt kul! Sen la vi oss i tid för flera av oss var ju ändå förkylda. Idag har vi bl.a sett film :)

Hade knappt några bilder från igår men hade nån iaf. Men glömde kameran hos Emma..Så fick bli webbkameran igen, min nya bästa vän ♥ Ser glad ut men det gör faktiskt riktigt ont i handleden :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars dig! :( Hoppas det blir bättre med handleden :) Du får sluta "pilla" ^^

2012-01-22 @ 20:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0