Går inge vidare..

Är man en gnällig närking måste man ju leva upp till kravet! Nejdå, men det går faktiskt inte så bra, som ni kanske ser? Headern är konstig och färgen får funka så länge. Det ser heller inte så kul ut att det är samma bild på "profilen", eller vad det heter på sidan, som det är på headern..Jag började greja och insåg att jag inte har tid, men så kan det gå. Idag ska jag lägga mig i tid! Ska upp innan 6 imorrn för att hinna duscha innan bussen går vid 7. tänkte läsa nu eftersom jag satte som mål att ha läst 100 sidor i cirkeln idag men är typ bara på sida 20.. Sen ska jag äta det på bilden också. Blev akut sugen på Oboy så var tvungen att ta det också :)
Jag kommer nog inte skriva något mer förens på fredag eftermiddag eftersom jag är borta hela dagen imorrn och är i skolan på fredag. Så designen får se ut såhär tills dess.. Kanske är bra med en liten paus.. Btw, jag kanske glömde säga varför vi ska till Stockholm? Eller med vilka rättare sagt, det är musik & bild profilen på min skola som ska dit ;)
Nu säger jag god natt och hörs på fredag! Ha det gött! :D

Kommentarer
Postat av: Max larsson

Va? :O Bild & musik profilen på min skola ska också till stockholm imorgon! :D

2012-01-11 @ 22:08:01
URL: http://jahjertadu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0