Gladeliglad :D

Har köpt Von Benzos skiva och spelar den på hög volym :D Klart jag är glad då, man blir oerhört glad av att höra tonerna av Yes Kids it's true. Älskar vår stereo i vardagsrummet btw. Den är grym, för man kan sätta i 5 skivor tror jag och sen byter den automatiskt när en skiva är slut!
Just nu gör jag inte mycket. Har duschat, klätt på mig, slängt ner lite saker i en väska och slagit in Bellas paket. Jag snickrade ihop en kjol och till det har jag min favvo tröja(kan visa den någon gång) och mina nya tights(som är mörkgrå och randiga, inte svarta som dom såg ut på bilden igår..). Hade ingen kjol jag tycker om och känner mig bekväm i, så tog min tighta mörkgråa långkjol och drog upp den över tuttarna och vek den lite där nere. Så nu har jag en kort, tight, grå kjol på mig :D
En av dom viktigaste sakerna när man ska bort tycker jag är att man känner sig bekväm. Bättre att inte vara super uppklädd och vara bekväm och glad än att man har super fina kläder och inte är bekväm. För även om t.ex mamma tycker jag är fin i kjol så trivs jag inte och då tar jag inte det. Ett leende är det finaste man kan ha på sig :) Så tycker jag. Men nu ska jag gå och byta skiva. VBs skiva var slut och nu kom en lugn julskiva...

Kommentarer
Postat av: Max larsson

Ditt leende är de finaste! :$

2012-01-04 @ 15:47:53
URL: http://jahjertadu.blogg.se/
Postat av: Agnes

Aw tack! :3

2012-01-05 @ 20:09:55
URL: http://missagnescecilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0