Glasses..

Hahahah, provade Max glasögon och Bella fick med det på bild. Måste skratta lite när jag ser bilden, ser ut som en 35 årig morsa. Eller en lärare eller nått, ser kul ut iaf.
Nu börjar folk komma hem så är inte ensam längre. Inte för att det gör mig så mkt, och min familj är ändå inte såå mkt sällskap. Har i alla fall ätit och kollat på HTG, och nu hade jag tänkt ta en dusch(är skönt när man är förkyld, då känner man sig mer frisk på nått sätt), och sen är det väl bara att fortsätta med läxorna..
En kompis skrev detta på FB tyckte det var lite kul..Hörs senare! Snacka om utfyllnads inlägg...

"Killen: Bli inte glad om många killar springer efter dig, vi springer efter en boll också men sparkar iväg den till slut.
Tjejen: Haha, då borde ni killar inte bli glada när vi säger att vi är kära i er, vi blir kära i våra skor också men ändå fixar vi 15 par till"

Okeej, kan inte fatta att jag lägger upp denna bild, ser monga ut, men får bjuda lite på sig själv.

Kommentarer
Postat av: Max larsson

Vem sa att du ser ut som en lärare? ^^ Vadå din familj är inte så mycket till sällskap? :O

2012-01-17 @ 21:54:47
URL: http://jahjertadu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0