Heath Ledger

Läste just av Emma att idag är det 4 år sedan Heath Ledger dog. Vila i frid ♥
Visste att det var 4 år sedan i år men datumet var bortglömt. 4 år sedan denna fantastiska skådespelaren dog. Han var bara 28 år men hade andå hunnit gjort flera roller och några filmer till mina favoriter. Min hjärna tänkte lite extra idag när jag skrev datumet i dagens inlägg. Filmen var deppig och när jag kom på varför datumet 22 januari lät så bekant så blev jag ju inte gladare. Ni som inte sett honom, kul för er, ni har en hel del bra filmer ni inte sett. Tänkte lägga in fler bilder på honom, från olika filmer kanske. Så länge kan ni ju kolla Emmas blogg, hon har lagt upp två bra videos med honom.

Fina begåvade människa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0