Känner mig en aningen ensam.

Och det blev ju inte bättre för att jag såg Brokeback Mountain. Men grät faktiskt inte mycket alls bara lite i slutet, blev ju förvånad över mig själv. Men det är väl mycket sorgligare första gången eftersom denna gång visste jag ju allt som skulle hända.
Anton skulle tydligen lana idag också så han är inte hemma. Men jag ska snart krypa ner i sängen och läsa HP. Kanske tvingar Tiger att sova i min säng ;) Hoppas jag har lättare att somna ikväll, att jag slipper ligga vaken och vrida mig i timmar. Alla som har någon att dela sin tid med ska vara glad. Sov gott och ta hand om er! <3

Allså hur galet ensam man kan känna sig i en värld med så många människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0