Konsert?

Nu slänger jag in lite bilder från i sommras när jag och Emma var på Takida & Europe konsert! Anledningen till det är för att det kanske blir Takida konsert igen för mig, dom ska nämligen komma till Conventum i Örebro! :D Ja ni hörde rätt, ett band ska faktiskt spela i Örebro för en gångs skull. Örebro ör ju inte särskilt litet men ändå har någon bestämt att vi aldrig ska ha konserter här. Känns det som... Sist var vi i Lidköping och såg dem, och Europe. Denna konsert är i början av april och kostar bara 300 :- vilket inte är så mycket. Speciellt när vi inte behöver ta oss så långt heller. Vet inte om det blir av men det vore kul!
Sen sa Emma att Gavin Degraw ska spela i Stockholm på onsdag och det finns biljetter kvar(!!). Skumt tycker jag, de borde vara slut på länge sen..Denna konsert är lite tveksam den också, lite mer tveksam till och med. Dels för att den kostar 400:-, för att den är så snart som på onsdag och för att den är i Stockholm. Det förvärrar saken rejält. Det var mest en tanke/ dröm. Jag älskar Gavin DeGraw (Eller Gavin DenGrå som vi säger ibland) men har ju faktiskt inte lyssnat på honom så värst länge. Eller jo, jag har hört honom stömma ur Emmas stereo i många år...;) Men har inte insett hur bra han är förens på senare år. Båda dessa konserter vore skoj, men vi får se hur det blir.  Mr Gavin var vi nog lite för positiva inför..Det är ju en vardag och det händer en hel del med nationella och sånt i skolan nu..
Har kommer några bilder! Tog inte de bästa utan tog några på måfå. Och ja, säkerhets mannen och hans röda t-shirt är med på typ alla bilder, han gick inte att undvika. Fast kanske inte så konstigt, var ju på konsert så tänkte inte på honom^^
Vi får inte glömma detaljen att jag har en svettig handduk från en av medlemmarna i bandet! haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0