Lördag

Hej! Mitt humör har gått upp och ner lite.. Igår kollade vi på film och sen låg vi och snackade. Igår insåg vi att vi inte kommer kunna åka till Stockholm på söndag..:( Ingen kan skjutsa oss,tåg är för dyrt och buss funkar inte som alternativ..Det blir inte av helt enkelt. Blev ledsen men vi får hoppas att dom ska ha en till "ansökan", allså det har sagt att man kanske kan söka in igen vid ett senare tillfälle och få provspela. Annars har det varit bra, vi sov till 11 idag och så ringde bellas mamma och undrade om vi ville hänga på till marieberg. Så vi åt frukost och sen blev vi upphämtade. Blev lite gladare för jag hittade lite kläder jag behövde. Jag har nu köpt ett par nya svarta jeans(!), ett svart linne, en BH och en fin svart blus(kanske man kan kalla det). Blev mycke svart, men det är alltid användbart, är nöjd. Det har varit lite jobbig idag, för vi har försökt planera bio och det är svårt att göra så alla blir nöjda och kan. Men nu är det bokat! Jag, Max. Bella och Linn ska gå på " my week with Marilyn", en film som handlar om Skådespelaren/sångaren Marilyn Monroe, och den verkar ganska bra :) Den hade premiär igår, så platserna rök fort! Vi hann precis få 4 platser längst bak. Vill jätte gärna se nya Sherlock Holmes men Bella har sett den så jag och Emma ska kanske se den nästa helg. :)
Nu ska jag duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0