Någon som kan gissa vem det är?

Oj vad förvånad jag blev när jag såg det här! Han ser ju lite bra ut för en gångs skull,haha tycker jag iaf. Han ser oftast bara konstig ut och han är ju känd för att göra grimarser och vara rolig, men detta tyckte jag passade honom! Jag är ändå ganska bra på att minnas ansikten men jag såg inte att det var han. Okej, för er som inte känner igen honom, det är Jim Carrey. Så här ska han se ut i en kommande film där han spelar "en galen gatumagiker" :)
Känner mig bättre nu, det måste ha vart alvedonen som gjorde det. Har inte alls lika ont i huvudet och mår inte illa längre. Nu känns det mer som en rejäl förkylning bara.. Har ätit skorpor och nyponsoppa nyss och nu hade jag tänkt kolla på HTG, sen ska jag plugga lite. Slipper inte undan för att man är sjuk.


Det blekta svallet passar bra till hans nya tatuering - och detta är bara början...

Kommentarer
Postat av: emma

Ännu ett bevis på att män ser bättre ut med långt hår och skägg!!!

2012-01-16 @ 19:57:19
URL: http://yesterdaynow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0