Ny kategori: Fotoalbumet/minnen

Satt och bläddrade igenom gamla bilder och kom på att det vore ganska kul att lägga upp bilder som är minnen! Så jag kommer göra det ibland, och det kan vara allt från en semester, en sak som hänt, eller en dag jag minns väldigt väl. Behöver inte vara jätte gamla bilder/minnen, och det kan vara både lyckliga och olyckliga.
Okej, först ut är när jag konfirmerade mig! Det minns jag som något bra, men kan ju erkänna att det inte bara var konfirmationen som gjorde att jag gjorde det utan också för att "träffa folk" eller vad man ska säga, och för att vi åkte till Rom efter konfirmationen :) Men hela grejen var kul, och jag kan ju iaf säga att jag inte gjorde det för presenterna, för det fick jag inga och vi firade liksom inte det som något stort. Fast iochförsig jag fick ju min digitalkamera för Rom resan så det gills väl som min present :) Efter att vi blivit konfirmerade så åkte jag hem till Emma för dom skulle fira lite mer än oss, t.ex kom vissa av Emmas släktingar och Emmas mamma hade gjort massa fina tårtor! Har inte så många bilder men har denna på oss. Emma, jag & vår präst :)
Vi håller i våra biblar och blommor vi fick av Bella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0