Onsdag 11 januari

Hej! Jag fick komma hem tidigt idag också! Vi slutade 14.45 och skulle inte vara hemma förens halv 5 om vi väntade på bussen men vi fick skjuts av Emmas pappa :) Idag ska jag kanske göra en ny header om jag hittar några bra bilder på mig när jag har lugg, känns ju lite fel för den jag har nu är ju gammal och jag har ingen lugg. Sen ska jag lägga in två skivor på min ipod, har inte gjort det än. Jag kommer nämligen behöva min ipod imorrn kanske, för...vi ska till Stockholm! :) Det tar ju över två timmar att åka bussen dit så lite musik är ju inte fel. Kan berätta senare vad vi ska göra där. Nu tror jag jag ska ta och sen Hem till gården! ;)
Ännu en webb kamera bild.

Kommentarer
Postat av: Max larsson

Fin! :)

2012-01-11 @ 18:56:47
URL: http://jahjertadu.blogg.se/
Postat av: agnes

Tack! :D

2012-01-11 @ 19:20:31
URL: http://missagnescecilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0