Onsdag 25 januari

Hej! Nu är jag tillbaka hemma OCH internet funkar.
Idag efter skolan tänkte vi åka till myrorna(och kolla efter grejer/pälsar till våra lajv kläder) och sen fika på ett ställe Bella gillar, men det blev inte så. Lite tur kanske, för kom hem vid 3 så nu har jag hunnit baka lite. Bakningen är obligatorisk(=tråkig, nej då med man måste tänka på så att man bakar tillräckligt, att man bakar något som säljer och att det går att ha med sig i en påse till skolan..) för på fredag ska vi stå och sälja fika för att få pengar till vår Barcelona resa. Har inte bakat klart utan kommer få baka imorrn med. Nu borde jag plugga fysik, men kommer ändå inte fatta något och så är det ju tråkigt också.
Men har typ 10 hem till gården avsnitt att se däremot :)

Sen var det ju det här med bilder, sorry om jag bara lägger upp tråkiga bilder men tar ju liksom inga när jag är i skolan och efter skolan händer inget speciellt. Inget som är värt att fota iaf. Så kör med mina webbkamera bilder. Jag tycker det känns bättre med en lite halvtråkig bild en ingen alls. Eller? Om någon har något tips på vad jag kan lägga upp bilder på så säg till! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bilder på dig är ju de bästa bilderna! :D

2012-01-25 @ 23:30:14
URL: http://jahjertadu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0