Roliga bilder...

Ciao, jag kom nyss hem från skolan. Vi slutade vid halv 2 för vi hade ingen profil(vi valde att kompa ut den, från stockholms resan..) och då drog jag, Emma och Max och handlade, sen bussen och nu hemma. Måste göra massa matte...Och kolla på hem till gården, kul kul :)
Har ett problem bara, har inga roliga bilder att lägga upp..Man tar ju inga roliga bilder när det är skola liksom, blir ju sånna här bilder. Och hemma gör man ju typ samma sak, pluggar.. Men imorrn ska jag och Emma på bio! :D

Vet inte varför jag ser så allvarlig ut, på de kommade5 bilder däremot kastar jag med ett tuggumi paket..^^
Och ja, det är en toarulle i min väska..

Kommentarer
Postat av: Max larsson

GODA tuggumin!!^^

Vad har du mer än en toarulle i din väska sa du? ^^

2012-01-19 @ 16:18:33
URL: http://jahjertadu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0