SJUK

Hej! Jag ligger hemma i sängen och är sjuk. Det kom väldigt fort för igår under dagen mådde jag fint men framåt kl 9 så mådde jag konstigt... Mådde illa, fick en galen huvudvärk och halsmandlarna kändes 3 gånger större. Gick och la mig och hoppades att jag skulle må bättre idag men icke. Kände imorse att det inte fanns en chans att jag kunde gå till skolan. Finns folk som nästan vill vara förkylda för att missa skolan, men det är så mkt roligare att vara i skolan än att ligga hemma och vara sjuk. Detta är typ första gången jag varit hemma från skolan på över ett år! Kanske till och med ännu längre.. Blir typ aldrig sjuk eller missar skolan. Eller rättare sagt, när jag väl blir förskyld eller sjuk så är det lov. Vet inte riktigt vad jag är för sjuk, har iaf inte feber även fast det känns så...
Just nu ligger jag i sängen(okej det har jag gjort hela dagen, får mkt mer huvudvärk och mår illa om jag är uppe..) med datorn och ska antagligen kolla på hem till gården. Finns inte så mkt annat att göra förutom att läsa men det orkar jag inte just nu. Skriver mer sen!
Vill inte ta en bild på mig själv just nu(tror ingen skulle vilja se en heller ;) ) så det fick bli en gammal bild.

Kommentarer
Postat av: Max larsson

Varför skulle ingen vilja se dig som du är nu? Du är fin i alla tillstånd! :)

2012-01-16 @ 18:52:53
URL: http://jahjertadu.blogg.se/
Postat av: agnes

Tack :)

2012-01-16 @ 20:34:01
URL: http://missagnescecilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0