Söndag 22 januari 2012

Hej och god morgon! Jag har just ätit frukost och nu är jag tillbaka i sängen, där jag planerar att spendera största delen av denna söndag. Vill inte vara sjuk(!), så idag ska min röst bli bättre och min hand också! Just nu hör man knappt vad jag säger. Har iaf 3 bra bra skivor att lyssna på om och om igen, en film kvar att se, några avsnitt hem till gården, några bra böcker på sängbordet och...läxa. Så det är vad jag kommer göra idag.

Det värsta är att dessa 3 bra skivor inte är bra för min röst, vill ju sjunga med! Både Von Benzo och Gavin DeGraw skivan är ju två favoriter så jag kan ju texten utantill typ..Men jag låter som en kille som är sjuk och i den värsta delen av målbrottet..Eller som en kråka.
Ska lyssna på Takida "The Burning heart" idag också, har inte lyssnat på den så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0