Söndag 29 januari 2012

Hejsan! Snart är januari över sen börjar det bli vår!! Älskar våren, inte bara för att våren är våren då solen och alla blommor kommer osv, utan för då fyller jag år och Barcelona resan närmar sig! Fast det medföljer några jobbiga saker också..Gymnasievalet och nationella prov t.ex..
Jag har just ätit frukost samtidigt som jag läste i NA bostad. Min bror och hans familj är nämligen med i den idag! Tyckte det var lite kul att dom var med på första sidan :) Dom bor i en gammal skola som dom har renoverat.
På tal om att läsa tidningen, vilket jag typ aldrig gör, så läste jag också om en kille som tagit livet med sömntabletter. Blev lite chockad när jag läste lite fakta om självmord.. Att omkring 1100 personer tar sitt liv varje år i Sverige.

Min bror Fredrik, hans tjej Cecilia och deras minsta son Charlie. Brukar ofta skryta(hehe) om det faktum att jag är faster till 5 pojkar! Min bror fredrik har två pojkar och min andra bror Henric har 3 pojkar. Ganska coolt att jag som 16 åring(jag blir 16 i mars) är faster gånger 5 :) .

Kommentarer
Postat av: emma

Va kul! Det skulle jag vilja läsa (inte om självmorden dock)



Vår <3 <3

2012-01-29 @ 13:10:20
URL: http://yesterdaynow.blogg.se/
Postat av: Rasmus,

Jo läste också, en bekant, Ralle :/ <3

2012-01-29 @ 21:59:56
Postat av: Rasmus,

Jo läste också, en bekant, Ralle :/ <3

2012-01-29 @ 22:01:46
Postat av: agnes

Rasmus: Okej :( <3

2012-01-29 @ 22:34:05
URL: http://missagnescecilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0