Stan :)

Hej! Jag har varit hemma typ en timme redan, var bara en snabbis på stan. Men hann köpa lite till mig själv, present till Bella och äta på Saigon :) Det jag köpte till mig själv är det på bilden, en par tights, ansiksvatten+lotion och en te burk. Har nämligen alla mina teer i påsar bara men det är ju mycke bättre att ha dom i burk. Tyckte den här burken var ganska söt :)
Det var trevligt att träffa Emma också för vi sågs ju inte på nyår, utan sist vi sågs var i torsdags eller fredags. Vi babblade massa, mest om film faktiskt, det gör vi nästan jämt :P Hade värsta långa film diskutionerna på bussen hem :D Sen snackade vi om nyår och lite annat, trevligt.
Nyss kom Mårten hit och skrämde mig. Han gjorde inget speciellt men jag blev rädd ändå :P Hörde att någon låste upp dörren och gick in och jag försökte komma på vem det var. Sen kom personen upp för trappen och han gick med tunga steg, det gör ingen i min familj så jag inbillade mig massa men så var det bara Mårten, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0