Stockholm

Hej! Blev visst att jag bloggade idag, tänkte slänga in lite bilder från Stockholm! :) Det har varit kul idag, mkt tack vare mina kompisar Emma, Bella & Max :) <3 Vi hade trevligt på bussen hem, vi 4 satt nämligen längst fram på övervåningen på bussen. Bussresan dit var lite slöare, hälften sov. Tänkte inte berätta så mkt utan skriver en kommentar vid varje bild istället. Kan berätta lite kortfattat att vi gick på morderna muséet och Kultur huset, annars hade vi fritt och då åt vi lunch, gick i fina butiker i gamla stan och fikade innan bussen gick.

En sak bara, jag har ingen aning om varför jag har så många läsare idag, jag brukar inte ha så många men idag, även fast jag inte skrivit något, så har 43 st unika besökare besökt min blogg! Lite tänker ni men jag blev glatt
överraskad. Vet inte varför men om någon vet något om varför kommentera gärna :)

Så här såg det ut på dit vägen, jag satt brevid Emma. Varsin ipod, varsin bok.

Emma råkade fisa på morderna muséet och en tant blev sur :O Ser så ut iaf..

Såg ett fint konstverk, var tvungen att fota :O

Bella och Emma ställde halv frivillgt upp på bild.

Jonas ställde självklart upp på bild ;) Linslusen, han praktiskt taget bad om det, haha.

Efter att ha ätit lunch med två mates(den ena hade en bebis med sig också) så gick vi till gamla stan. det var vi nog ensamma om..Alla i klassen var typ på plattan eller NK :P

Det var så fint och mysigt där! påminner lite om Rom, fast bara lite.

Tog tillfället att fika när vi var på Kultur huset ;)
Köpte detta örhänge i en liten affär i gamla stan.


Kommentarer
Postat av: Yatzy

Haha, det är alla mates som är inne och kollar :-) Fina bilder och det var kul att träffa dig idag :-)

2012-01-13 @ 00:55:20
Postat av: Max Larsson

Riktigt kul och trevligt vi hade på bussen hem. Fina bilder!! :)

2012-01-13 @ 15:04:46
URL: http://jahjertadu.blogg.se/
Postat av: agnes

Yatzy: Haha, okej :) tack! Kul att träffa er med :)

2012-01-13 @ 19:45:01
URL: http://missagnescecilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0