Stress & Beslutsångest

Det är två saker jag ofta lider av, speciellt stress. Men alla som känner mig vet att jag är en expert på beslutsångest. Brukar vara spontan också men ibland kan jag stanna upp och fundera en bra stund, det kan vara om något så onödigt som om jag ska duscha på kvällen eller på morgonen... Jag är en funderare helt enkelt. Blev ganska irriterad förut också. Har nämligen bakat sen jag kom hem. Först gjorde vi alla 60 kakor och sen när vi skulle göra en tigerkaka så gick det åt helvete. Det blev något fel på smöret redan när vi gjorde smeten men chansade ändå, sen när vi tog ut den så var den typ rinnande i mitten(och vi hade haft den lite längre i ugnen än den skulle vara..) -.- Så vi skulle börja om och göra en vanlig sockerkaka men insåg att allt är i diskmaskinen, så nu väntar vi på den... Annars då? Har haft en rolig eftermiddag :) Jag och Max och Bella tog bussen hem till henne, där vi spelade plump och lite så. Och skolan var också okej.
Lär väl inte få sova förrens vid 12. Bloggar nu medans jag väntar, sen ska jag komma ihåg allt till imorrn, borsta tänderna & så hade jag gärna hunnit ta det lite lugnt men tror inte jag hinner. Ja vet, gnälligt inlägg..Förlåt. Men är man på sånt humör så märks det ju i bloggen. God natt ♥

Det här är exakt vad jag skulle behöva just nu. Få sitta på en strand och lyssna på vågorna♥ Finns inge bättre & mer rofyllt ibland, behöver inte ens vara superfint väder. Men imorrn ska vi elda och då får jag sitta och lyssna till ljudet av elden och det är härligt det också. Bilder från Öland i sommras.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0