Sunday night.. Och jag håller på att bli förkyld.

Hej! Har inte kännt för att blogga så mycket denna helg, och så har jag ju varit hos Emma. Åkte ju tillbaka till Emma igår vid 6 och stannade hos henne till ca 6 idag. Igår kollade vi tjejer(Jag, Emma, Bella & Linn) lite på Pirates sen kom Max och Tim och vi körde pingis. Förutom pingis så kollade vi på En riddares historia senare och sen vet jag inte riktigt vad vi gjorde, haha. Vi larvade oss väl mest. Vi fotade(läs: Max fotade), jonglerade(läs: Max försökte lära sig jonglera) och flamsade bl.a. Klockan blev ganska mycket och det blev att dom sov kvar, och vi lyckades somna till slut.
Idag har vi inte gjort så mycket heller. Efter att Bella och Linn åkt hem latade vi oss lite, sen spelade vi Plump, ett skitroligt kortspel enligt mig och jag vann föresten...;)  Vi kollade på Legion också, som var en ganska bra film med Paul Bettany :) Sen gjorde vi väl inte så mkt mer och framåt 5, 6 kanske klockan var, så åkte Max och Tim hem. Det var en lyckad kväll och dag iaf :)
Sen jag kom hem har jag inte gjort mycket förutom att kolla när Anton spelar Skyrim. Ska lata mig lite mer sen hade jag tänkt lägga mig tidigt för jag har blivit lite förkyld :-/
Lånade Emmas Svärdet och Spiran box :) Så morgondagen blir väl att kolla på den och läsa boken.
En bild på en ny film med Johnny Depp också :) Verkar inte som min typ av film men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0