svar på frågor.

Klockan börjar bli mycket och jag borde sova med jag tänkte att jag borde svara på frågor, så här kommer frågor + svar!
*Tycker du om ditt utseende?
Ja, jag är väl nöjd men självklart har jag dagar då jag inte vill se mig i spegeln..Och dagar jag verkligen vill se mig i speglen också...^^
*Vilken är din bästa film/låt?
Oj oj oj, jag måste tyvärr vara tråkig och säga att jag inte kan svara på den frågan, kan ju inte bara välja en! Men jag gillar filmer med Johnny Depp, Heath Ledger och Paul Bettany och andra bra skådisar. Och sen är jag ju Harry Potter nörd. Men en av mina favorit filmer är "En riddares historia". Man blir så glad av den! Favorit låt kan jag inte inte heller säga någon, men jag älskar alla låtar på Yes kids it's true skivan och Chariot skivan..
*Gillar du någon?
Också svårt. Men jaa det gör jag väl, det är lätt att gilla någon och man kan gilla flera samtidigt, men bli förälskad/kär kan jag tydliget inte...
Favorit filmcitat?
Okej, ALLT dom säger i en riddares historia är ju bra. Ni gör det inte lätt, denna fråga är ju skitsvår! och självklart får man hjärnsläpp...
*Favoritskådespelare?
Johnny Depp, Heath Ledger, Paul Bettany, Jude Law(såå himla fin accent!), Matthew Macfadyen m.m...
*Vill du gifta dig med mig?
Självklart! Men det kan bli lite svårt, vi skulle ju bli nunnor... Men det är vilket som, du kan få välja.
*Snyggaste människan på jorden?
Men det är ju jag! ne, men det finns många, t.ex dom 5 killar som står lite högre upp...
*Snyggaste magen på jorden?
Hm, kan ju inte direkt klaga på varken Jay Smiths mage eller Paul Bettanys, och Johnny Depps är säker super fin den också. Och Orlando Blooms mage är rätt fin...Råkde upptäcka att Channing Tatums mage var rätt fin också. Oj oj oj, fick bli tre bilder. Tycker dock att Paul Bettanys(den första bilden)mage är lite FÖR vältränad på denna bild..Men hans armar är fina. Jays är VÄLDIGT fin men hittade ingen bild. jaja emma sluta fråga sånna frågor jag babblar ju i evigheter^^
*Favorit komiker?
Ne, har inte fastnat för någon komiker, brukar inte titta/lyssna på sånna så ofta. Men Robert Gustavsson är ju en klassiker, och för något år sen gillade jag Björn Gustavsson men det var säker bara för att jag tyckte han var söt..
*Vem tänkte du senast på?
jaa du,det var nog Bella för hon smsade just^^
*Hur många timmar om dagen bildgooglar på Mr Depp & Mr Bettany?
haha, hur många timmar? isånnafall inga, men jag kollar väl på dem ibland...men inte i timmar^^
*Skriver du helst haha,hehe, hihi eller hoho^^
Jag skriver helst haha. Eller hehe. Kul fråga :)
Trädet är så fint.

Kommentarer
Postat av: Max larsson

Det har du rätt i du är den snyggaste människan på jorden! :D

2012-01-10 @ 06:55:40
URL: http://jahjertadu.blogg.se/
Postat av: Valeria

sv: Tack så jätte mycket, vad glad jag blir! :)

2012-01-10 @ 10:01:47
URL: http://vaalerias.blogg.se/
Postat av: agnes

Max: tack :3 men jag håller inte med ^^ så bra själv förtroende har jag inte :P

2012-01-10 @ 15:41:03
URL: http://missagnescecilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0