Sweet dreams

Nu ska jag borsta tänderna och sova, imorrn ska jag upp vid 7 för jag ska till skolan :) Emma kommer på morgonen också, trevligt. Mår bra nu, men kommer antagligen må lite sämre imorrn bitti det gör man alltid...Det gick inte så bra med läxorna.. Kan nästan spanska men boken har jag inte läst så långt man ska(men vi missar svenska imorrn så det kanske inte gör något) och religionen kan jag inte. Har verkligen försökt intressera mig men det går inte, har läst lite iaf och har imorrn på mig också..Skulle kanske ha börjat lite tidigare..Men God natt och hörs imorrn! :)

Kommentarer
Postat av: Max larsson

Jag kan komma och vara sällskaplig^^D

2012-01-17 @ 22:29:26
URL: http://jahjertadu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0