Tidsinställt: Planerna för helgen

Hej! Gjorde ett tidsinställt inlägg innan jag la mig igår, och när ni läser detta så är jag i skolan. Tänkte berätta varför jag antagligen inte bloggar på hela denna dag. Efter skolan är det tänkt att jag, Emma & Bella ska gå lite på hindermässan och sen äta på stan. Klockan sex till halv åtta ska vi ju stå och sälja fika så därför stannar vi på stan, vi hinner ändå knappt hem. Ganska jobbig och sen tid vi fick, men det fär gå. 
På kvällen sen blir det eldning i min kåta. Som jag vet så blir det tjejerna, alltså jag, bella, emma och izabell. Vet inte om det blir någon mer. Var först tänkt att vi skulle bowla men alla banor var bokade, vilket kanske var tur för min hand är ju inte helt bra så jag hade fått kört med höger. Och då kan ju vad som helst hända(men troligvist bara att jag förlorar..). På lördag vet jag inte hur länge dom stannar och sen på kvällen vet jag inte vad som händer, blir nog bara att vara hemma. Så var det tänkt :)

Närmsta bilden jag kunde komma, hade inte några bilder från kåtan i närheten. Detta är från eldfestivalen i Karlslund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0