Till Stockholm

Jag berättade ju att vi ska till Stockholm imorrn och jag ser fram emot det :) Vi ska till morderna muséet och kulturhuset och sen har man några timmars egen tid. Då ska man äta lunch, och så tror jag att jag och Bella ska följa med Emma och fika med några Mates(det är typ fans till bandet Von Benzo. Dom pratar om spelningar & massa annat och erbjuder sovplats om det är en spelning i deras stad & samåker till spelningar osv. Trevligt folk helt enkelt :)) och sen tror jag Bella ville gå till någon affär i gamla stan. Vi får se vad vi hinner! Jag tycker det ska bli kul men måste säga att det är liite tråkigt att sitta på en buss i över två timmat dit och hem..
Vi ska iaf ta bussen från stan vid 8 så jag måste gå upp lite tidigare än vanligt.

På tal om något annat, funderar på att ha detta som header. Inte jätte fin men kul att byta ändå :)
Och ne, jag har inga proffs bilder på mig själv. Har knappt några bilder alls men dessa får duga, har ju lugg iaf!


Kommentarer
Postat av: Max larsson

Jätte fint! :)

2012-01-11 @ 19:57:18
URL: http://jahjertadu.blogg.se/
Postat av: agnes

Tack igen :)

2012-01-11 @ 20:32:21
URL: http://missagnescecilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0