Time to sleep

Tänkte bara titta in och säga god natt :) Hoppas alla har haft en bra söndag, min har faktiskt varit bra för jag har hunnit med det mesta jag skulle ha hunnit med. Har dock inte pluggat matte men det får jag göra imorrn då..
Imorrn bitti kommer Emma hit, alltid lika trevligt! Kan man prata lite strunt medans man äter :)
Slänger in en suddig bild på mig själv. Blev webbkameran och 1960 tals stil nu igen,hehe... Och så var jag tvungen att hålla upp min lugg, för den såg nämligen ut att leva sitt eget liv..Blir så trött, får rakpermanenta luggen eller nått. Måste platta den efter varje gång jag tvättat håret, alltså typ varannan dag. Och det sliter som sjutton också. Och ett fånigt leende på det... Jaja, god natt iaf! ♥

Kommentarer
Postat av: Max larsson

Ett fint leende menar du*! :)

2012-01-29 @ 23:08:22
URL: http://jahjertadu.blogg.se/
Postat av: agnes

Eller..? Tack :)

2012-01-30 @ 17:42:59
URL: http://missagnescecilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0