Torsdag 5 januari

Hej! För ungefär en timme sen kom jag hem från Bella, där jag varit sen igår eftermiddag. Vi har haft skoj och ätit massa Cupcakes! Bella fyllde ju som sagt år igår och det var massa folk hemma hos dom, tror vi var ca 25 stycken. Bella hade bakat tårta(som jag inte smakade på för jag gillar inte tårta så värst), kakor och massa fina cupcakes! Självklart glömde jag att fota dem och har inga bra bilder på Bella heller... Men det fick bli en på Emma som fotar med Bella nya kamera, en på mig och en på Bellas kamera och teet hon fick av oss. Man ser också lite av Pirates boxen hon fick av oss. Förutom och äta mat och fika och umgås med folk så samlades vi som inte fick plats i köket i deras vardagsrum. Vi var i stort sett bara ungdomar och där satt vi i flera timmar och åt och diskuterade roliga saker. Vi spelade "Med vilda gester" också. Ett spel som Bella fick av Mårten(sin pojkvän) som var nästan samma som "Med andra ord", jag tror ni kan fatta skildnaden ;)
Sen åkte alla gäster och även Emma. Och då blev det Bella, Jag, Mårten, Bellas syster och deras mamma(hennes pappa sov) kvar och vi satt och snackade yttligare längre in på natten. Efter ett tag så gick vi och la oss, och vi tyckte det var onödigt att Mårten skulle åka hem så sent så vi låg och snackade, flamsade och trängdes(vi alla tre sov i bellas säng..^^) i nån timme. Vi sov till 12 idag och låg kvar i sängen till kl 2(!) efter det blev det frukost och film. Sen kollade jag lite på Bellas som spelade sims 3 djur(en present) och efter det åkte jag hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0