Webb kamera-perfekt när man vill ta en bild lite fort!

Sitter i sängen och dricker te och leker lite med kameran på datorn. Kallar man det webbkamera? Aja, en sån där inbygdd liksom^^ Är glad av nån anledning, vet inte varför men det är ju lltid kul att vara glad! Planerna jag har för resten av kvällen är att börja på cirkeln & se Hem till gården. Var påväg att börja leka lite med bilder för att fixa en ny header men då kommer jag inte somna förrens efter midnatt. Gör det imorrn istället och lägger mig i tid idag. Hoppades ju på att jag skulle vara super trött men jag är faktiskt inte så trött..Kanske blir det av att läsa.
Imorrn är det skola igen och vi har bl.a biologi och idrott..Men engelskan däremot längtar jag lite efter, dels för att det är kul och för att Robert är en bra lärare, men mest för att vi borde få tillbaka en projekt som vi gjorde innan jul, "The House". Vill se hur det gick :) Nu säger jag god natt och dröm sött! Hörs imorrn!

Dricker te ur min stora fina mugg från indiska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0