What to say, what to do..?

Oh, vet inte riktigt vad jag ska blogga om? Ibland är det bara non inspiration, allså helt hjärnsläpp. Just nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra heller, men det blir nog film. Då kommer vi till nästa problem i min värld..vad ska jag se? Haha, kan aldrig bestämma det ;) Jag laddar ju inte ner filmer så får nöja mig med dom jag har. Funderar på om jag ska se nån av dessa på bilden. Polarexpressen är ju en klassiker, så mysig. Och Chocolate är ju skit bra men då blir jag as sugen på choklad( och Johnny Depp..) ;) 
Föedelen med animerade filmer/barn filmer är att dom inte är så långa, ifall man har lust att inte se en så lång film :) Blir nog Polarexpressen då. Nu ska jag ta en snabb dusch, Ha en trevlig kväll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0