When I start cry I can't stop

Har just sett klart Creation. Oj säger jag bara, vad jag grät. Kan inte sätta fingret på vad det var men någon gör denna film väldigt bra, den var liksom aldrig långtråkig. Superfin film och super duktig Paul Bettany, verkligen trovärdigt. Har lite svårt att förklara vad den handlar om men se den. Vet inte riktigt vad jag grät åt heller, grät lite då och då för att allt var så sorgligt och fint.
Men nu ska jag gå ner och göra mig klar och sen krypa ner i sängen, skulle sitta fint med sömn nu. Problemet är, som övertexten avslöjar, att jag kanske kommer gråta en skvätt till eller åtminstonde vara lite ledsen och nedstämt. Har svårt att sluta för så fort jag gråtit åt något så kommer jag på något annat och gråter mer..
Good night & sweet dreams ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0