Ananas smärta

Åt en ananas för en stund sen och det känns fortfarande i munnen. Okej, händer det här någon annan än mig? Jag vet ju att det brukar klia i munnen och ibland blöda för Bella och först gjorde det inte det för mig men det har blödigt lite en gång och oftast kliar/sticker det som sjutton! Aja, det hindrar inte mig. Ananas är så jäkla gott, fast jag fick spara dom två sista bitarna för det gjorde för ont.

Idag är första dagen på länge som jag inte haft en klocka ställd, även om jag inte ska göra något speciellt så har jag en klocka ställd för att inte sova bort halva dan. Skönt var det, även om jag inte sov så länge. Idag ska jag inte göra något speciellt, snart kommer min familj hem så då blir det middag och sen Game of Thrones med bror såklart!



Mitt hår, som nu har blonda toppar. Fixade det här om veckan men jag vet inte om jag har visat det ordentligt än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0