" And if you were an ocean I would learn how to float"

Kom hem från Bella för en stund sen och nu ska jag ta en dusch och sen antagligen fortsätta titta på film, har en film att se som jag har lånat av Bella. Igårkväll kollade jag, Bella, Bellas syster och Mårten på Juno, och som jag har hört så var det en underbar film. Juno är så charmig och musiken är riktigt bra. Då vet ni vad ni ska göra va? Om ni inte sett den så gör det!
Efter filmen så tände vi massa ljus, gjorde te, plockade fram kex, knäckebröd, ost och ölkorv och grejer och sen satt vi ute på altanen och pratade om allt möjligt i någon timme. Hörs senare och då ska jag tipsa om en film som jag och Bella såg idag som också var riktigt bra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0