BED TIME

Hej! Denna eftermiddag har jag umgåtts med min bror. Inget speciellt men först åkte vi och handlade och på hemvägen åkte vi runt i ett område och tittade och satte poäng på hus, haha. Kvällen har vi ägnat åt att fortsätta kolla på Game Of Thrones, var ganska många dar sen sist men idag kunde vi inte låta bli så vi såg tre avsnitt. Första säsongen går mot sitt slut och det är riktigt spännade.
Nu ska jag lägga mig, imorrn ska jag och mamma ta oss an banken..Vi ska skaffa mig ett bankkort, och jag vet att jag är 16 och "ALLA" har ju bankkort när dom är i min ålder. MEN, inte jag och Emma haha. Anyways, Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Emma

Måste också fixa det där med banken.. Tråkigt, mycket bättre att kunna ha pengarna i handen! ;)

Svar: Japp, instämmer! ;) Men jag ska nog bara ha sånt som man tar ut i automat inte handlar i affären med så då har man ju typ pengarna i handen anyway :)
Agnes

2012-07-02 @ 00:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0