Been to the city

Hey! Idag har jag varit på stan och shoppat och hälsat på farmor! När jag väl kom upp på stan, bussen var jäkligt sen, så gick jag till H&M och som alltid så hittade jag något. Lovar inget men tar kanske lite bilder på det imorrn när jag ändå inte har något bättre för mig. Sen åkte jag upp till farmor och fick en jättegod sallad till lunch och jordgubbar efter det. Hon kände sig lite dålig så jag förväntade inte mig lunch men där hade jag fel. Vid 4 gick jag och köpte ett par nya converse, äntligen, och sen mötte jag upp min bror och vi åkte till Marieberg. Det var ett helvete först, vi hamnade mitt i rusningen, det var vägarbete, bilkö, sur bror, och himla varmt i bilen. Men sån lugn och underbar syster han har så gick det fint och vi hade det chill inne på svala marieberg, råkade köpa ett par skor till...Höstskor dock, för bara 125 kr! Hemma blev det käk och GoT, förvånade??
Vi är klara på första säsongen nu och har börjat på nästa, och så har jag för mig själv börjat se New girl serie. Såg ju några avsnitt när det gick på tv men eftersom jag missade hälften så tänkte jag se om.. Än en gång, Zooey Deschanel är ju så charmig. Nu när min arbetande familj har gått och lagt såg så ska jag fortsätta se..Hörs imorrn!


Kommentarer
Postat av: Vanessa

Fråga lite frågor i frågestunden och få en länkning och få över 50 nya läsare!

Kram

2012-07-04 @ 00:15:44
URL: http://vanessawallderiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0