Bio och födelsedagsfirande

Hej! Har knappt satt mig ner vid en dator sen i fredags innan jag åkte till Bella. När jag åkte hem från Bella i lördags så  var jag hemma över dagen och slog in paket och bakade inför idag, sen var det bara att duscha innan vi åkte in till stan. Emma, Bella och jag tog en spontan bio kväll. Vi åkte in till stan och valde film på bion, det blev Abraham Lincoln vampire hunter!
Efter bion, och ganska många stopp på hemvägen, så åkte vi till Emma och drack te och pratade innan vi somnade. Idag blev jag och Bella väckta av Emma som hade bakat scones och gjort te och ägg. Idag har det blivit födelsedagsfirande för min bror som fyller 19 :)

Bella och jag med något halvkonstigt leende, förut idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0