Cross and Feathers

Jag är tillbaka från stan och sitter proppmätt i soffan och för driver tiden med En plats på landet. Det blev lite underkläder för mig och presenter till Anton, först gick vi med Anton och Max men sen delade vi på oss och jag o Bella gick och tog varsin Ice slash i solen. Vi hann med ett kort besök hos min farmor också innan vi alla tog bussen hem. Har käkat tacos och nu väntar jag bara på att Bella ska komma hem från ett födelsedags firande innan jag ska dit. I brist på andra bilder och eftersom jag sa det imorse så kommer nu bilder på smyckena.

Det första armbandet köpte jag inte på marknaden utan korsen och bandet köpte jag på Torp men dom har redan börjat missfärga sig..När jag var på mullhyttemarknaden så hittade jag silverfjädrarna för 5 kr styck, och dom kan man ju göra örhängen, armband eller halsband av. Riktigt fina i alla fall. Har i stort sett bara silver smycken så hittade dom fina fjäderörhängena också. Fjädrar i massor, men jag tycker fjädrar är så vackra.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0