Dagen

Okej, det blev inte att vi cyklade. Inte så konstigt eftersom vädret inte är på topp, men vi tog oss in till stan med Bellas bror och hans tjej och köpte blekning till både mig och Bella. Ja nu är det ju så att jag ska inte bli blond utan vi blekte bara mina toppar. Antingen ska jag ha blond dip dye som det är nu eller så gör jag den till turkos senare :)
Bella har rött hår nu och vi försöker göra det blond, första blekningen blev det oranget och lite blont men vi ska göra om det när hennes hårbotten har fått vila. Jag blev nöjd med mitt men jag kommer antagligen inte ha såhär så länge, får klippa och fixa det till hösten.
Jag har alltså hängt med Bella hela dagen och nu på kvällen har jag varit ute i regnet och blivit blöt och kollat vidare på GoT med bror min. Nu ska jag dricka te, äta knäckebröd och kanske kolla lite på en film. Bella kommer till mig tidigt imorgon för att vi ska måla, så vi får se om vi hörs imorrn med bild på mitt hår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0