Eating out in pubs

Hej! Har just ätit frukost och nu ska jag göra mig klart så jag hinner med bussen som går lite innan 12. Jag ska på stan med min bror som slutar jobbet kl 1, Max och Bella. Jag skulle egentligen ha lagt upp fler bilder och visat allt jag köpte på mullhytte marknaden men jag har lite bråttom så resten kommer ikväll.

Denna bok hittade jag i en liten bokhandel i Mullhyttan och jag var bara tvungen att ha den. Om man inte redan har fattat det så är det en guide över massa pubar i England, Wales, Scotland och Irland. Den blir ju perfekt när jag ska resa i Storbrittanien och vill ha bra pubar. Självklart finns det en karta innan varje region, och sålänge jag fortfarande är hemma i sverige så kan jag ju kolla på alla vackra hus och lära mig karta lite bättre.
Ne nu måste jag kila, ha en fin dag!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0