Fishtail

Regnet öser ner just nu och det är nästan höstväder ute. Luften luktar regn, det blåser lite kyligt, tittar man längre bort över ängarna är det grått och nästan smådimmigt och det är ett jämt, kallt och stillsamt regn. Jag har fortfarande pyjamasen på mig och har legat och läst Harry Potter i någon timme, det är riktigt mysigt att läsa för just nu är det julbal på Hogwarts. Efter att jag har duschat och ätit middag så ska jag till Bella och kolla på film. Kan lika gärna göra det med henne som själv, för det är ju perfekt filmväder. Vi ska nog se Juno för den har ingen av oss sett, och kanske typ Sucker Punch.

På tal om Bella så gjorde hon en fin fiskbens fläta på mig igår. Dom är verkligen så vackra och jag tycker även mitt hår ser väldigt fint ut, speciellt på första bilden. Jag gillar verkligen det mörkaste i mitt hår och i höst ska jag nog färga håret i en jämn mörkbrun färg, eller till en rödare nyans. Nu ska jag duscha, ha en mysig eftermiddag!




Kommentarer
Postat av: Emma Svensson

Juno är på riktigt världens bästa film! Karaktärerna är underbara, storyn välgjord och fantastisk musik! Kan se den hur många gånger som helst utan att tröttna^^

Svar: Ja den var grym, hon är så härlig! Och musiken var också riktigt bra :)
Agnes

2012-07-23 @ 19:25:27
URL: http://thedustland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0