Guns N Roses

Har just kommit hem från en tur till Karslund. Jag och mamma köpte färg i färgaffären i Karslund där Emma sommar jobbar, och så blev det en snabbis i mataffären för att köpa gott till ikväll. Och så fick jag sjunga i bilen också..hehe.
Jag har tänkt en del på att jag borde träna på något sett, i alla fall gå ut och gå men det blir inte av...Lite komiskt för på hemvägen såg vi en man som var ute och joggade och såg jätte trött ut, vi båda kollar på honom och jag säger "Jag borde verkligen göra det där"..Då säger mamma "Jag med", sen åker vi hem och gör cocos toppar haha. Alltså cocos toppar är så jävla gott, ska gå och göra det nu.

Här är en av de nya tröjorna jag köpte i veckan. Det tråkiga när man köper saker på H&M är att man ser många som har dem men den var så fin så jag ville verkligen ha den. Guns N Roses är för bra för att inte ha på en tröja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0