Humör

Ännu en dag med fint väder, wow. Idag har jag hängt med Bella, lite filmtittande och slö i solen och efter det har jag och mamma varit och letat presenter till min bror som fyller på söndag. Har också sett näst sista Game of Thrones avsnittet, ah, ett skitspännade avsnitt kvar och sen måste jag vänta till våren/ sommaren för att få se säsong 3!
Nåväl har åtminstonde ett avsnitt kvar och så ska jag få Bella och Emma och se på alla också. Resten av huset sover så jag har bäddat rent i sängen och hade tänkt lägga mig och se lite New girl för att bli lite gladare. Är inte ledsen bara lite nedstämt och tankspridd. Imorgon ska jag i alla fall vara ensam hemma och inte göra något, fan va skönt. God natt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0