I KIND OF TOOK A BREAK

Ciao! Har tagit en paus i några dagar nu, kanske inte så konstigt för jag har inte sovit hemma på 3 dar och knappt varit hemma heller. I fredags åkte jag och Emma hem till Bella och kollade på Sagan om konungens återkomst. Dom är jäkligt bra men också jäkligt långa så vi hann inte mycket mer den kvällen. På lördagen cyklade jag och Bella hem till mig och målade och på kvällen tog vi oss in till stan och köpte godis och chips. Det blev att jag sov hos Bella igen och vi och Mårten hade lite "mys kväll" med spel och film. Igår var jag på en marknad, lägger upp bilder imorrn på vad jag köpt, och på kvällen åkte jag till GIH(ett idrottställe med massa gräsmattor) och grillde med Emma, Max, Linus och massa andra föredetta nior. Kul kul, framåt 11 tog jag och Emma bussen hem till henne och satt och drack te och småpratade.
Det var länge sen jag var hemma hos henne så det var kul att komma dit, och eftersom det är så fint väder idag så gick vi på promenad, gjorde chokladbollar och mest slöade. Trevligt helg har det varit men det ska bli skönt att få sova ut i sin egen säng inatt!



Det är så fint hemma hos Emma, både i trädgården och på 5 km sträckan där vi gick.





Bild på mig påväg till träffen vid GIH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0