Kvällens skämt

Jag är ganska glad och ser extra mycket fram emot att duscha för nu är det bra tryck i duschen! Yey, förut har man fått stått där i hundra år för att få ur schampot och balsamet ur håret.

Påtal om att duscha så drog mamma ett skämt nyss, väldigt torrt skämt måste jag säga. Nästan roligt ju!

Jag: Ne nu ska jag nog gå in i duschen.
Mamma: Aa gör det, då kan du ju kolla på ändrigen också. 
Jag: Vilken ändring? Vad har du gjort nu?
Mamma: *fniss fniss* Ja om du lyfter på locket så är det ju en "änd ring".

Väldigt torrt, men det var faktiskt lite roligt just för att jag blev så förvånad att min mamma drog ett spontant skämt sådär. Moving on, har just sett klart Game of Thrones med min bror och det slutade så jävla spännade! Nu ska jag behöva vänta tills mars (eller ännu längre för i mars kommer säsong 3 ut i USA) för att få se säsong 3! Nåväl, jag får trösta mig med att jag har alla böcker att läsa och att jag ska se båda första säsongerna med Bella och Emma.
There aint a change that they will miss it! Ne ikväll ska jag poppa popcorn och kolla en film, hörs imorrn! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0