Målar vecka

Känns som att vi inte kommer göra mycket annat än att måla är bleka hår denna vecka, haha. Först var det Linns hår som vi slingade, sen blekte vi mina toppar och Bellas hår, och idag blekte vi hennes hår igen. Vi har i alla fall haft riktigt trevligt när vi har målat idag, vi har kommit halvvägs och vi ska fortsätta imorrn eller på fredag. Imorrn ska vi också måla fast inte hemma hos mig. Så vi har målat mest hela dagen, tagit paus för lunch och fika, varit hemma hos Bella nu på eftermiddagen och så har jag slutat dagen med GoT med Anton. Jag ser ett mönster, spendera dagen med Bella och avsluta med Game of Thrones..haha.

Vi fixade så vi kunde ha musik sen satte vi i en rockabilly skiva, haha. Kanske inte alltid superbra men det livar upp när man målar och så blir man danssugen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0