När det inte funkar som man vill

Hejsan! Det blev en lite paus här på bloggen, några dagars torka. I torsdags kväll när jag skulle blogga så funkade inte blogg.se och mitt internet sammarbetade inte, så i frustration så klickade jag på publicera 3 gånger. Därav de 3 likadana inläggen..Sen orkade jag inte blogga så jag lät bli.
Sen dess har jag sett på en hel del film såklart och njutit av vädret. I fredags var vi och hälsade på Emma på hennes jobb i Karlslund, vi köpte mer färg och så fick vi kika lite när Emma jobbade, väldigt kul. Sen blev det glass och sen var jag med Bella. Vi kollade på Batman The dark knight (all ära till jokern!!), badade och umgicks med Bellas morbror och syster. Nästa dag hann vi med stolthet och fördom också, himla fin film det där.

Här kommer lite bilder jag tog i fredags.
Först det fina huset Emma jobbar i.

Glass!

Bella gjorde en fin fläta,i mitt skitiga hår..

Vi försökte få en bild på hela mig eller nått, haha.

Bella busar med Thea!


Titta in senare så lägger jag upp bilder från våran mini camping vid en sjö :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0