New, cheap boots

Hej! Ska precis kolla lite på Game of thrones med min bror, men tänkte bara kolla in här först. Vi hade som vanligt trevligt igår, vi slingade Linns hår, gick promenad, lyssnade på musik, pratade, skrattade, kollade på film osv. Vi kollade på Nalle Puh nu igen...Och när vi hade sett klart kollade vi en snutt på finska haha..Varför gjorde vi det? För det fanns inte på norska!
Det blev mycket skratt och det var skönt att få sova ut inatt till skillad från i lördags.. Efter sovmorgonen imorse när Linn och Emma hade åkt hem så gick jag och Bella på promenad, vi bakade en kaka och fikade i trädgården och så badade vi en sväng. Skönt. Ne nu kommer nog Anton ur duschen snart, hörs imorrn.



När jag gick på stan förra veckan så köpte jag inte bara nya converse utan ett par boots liknande höst skor. Helt ärligt inte för att jag behövde dem eller för att dom var sköna, för det var dom inte. Utan för att det aldrig är fel med ett par sånna skor och för att dom var så jäkla billiga, 125 kr gav jag för dom! Riktigt snyggt till bara ben också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0