Old Times

Jag fastnade lite för dessa låtar med Three Days Grace som jag har haft på en spotify lista i flera år. Vi lyssnade så mycket på dom för några år sen och mycket man lyssnade på när man var mindre var ju pinsamt dåligt men Three Days Grace är ju faktiskt fortfarande ganska bra. Det är i alla fall många minnen.

Jag och Bella var verkligen inte taggade på att måla idag så efter en lång frukost så bestämde vi oss för att ta det imorrn istället. Vi satt och funderade på vad vi skulle orka göra och jag var lite smått rastlös och klaghumör så vi gjorde det enda rätta. Vi satte på musik, rockabilly...., jätte högt och dansade som galningar runt i hela huset. Vi höll på säkert ett halv timme men vår kondition är ju inte på topp så vi pausa och drack iste istället.
Bella åkte hem för någon timme sen men jag ska kanske till henne ikväll, vi får se om det blir något, vi verkar ju kunna stå ut med varandra ganska länge..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0