Perfekt sommarlovsdag

Ciao! Idag har jag och Bella verkligen haft en perfekt sommarlovsdag, vilket betyder att vi inte gjort så mycket. Det har varit underbart väder och vi har varit ute hela dagen, mest legat och njutigt av solen, ätit glass, busat med hundarna, fotat, badat. Eller Bella har fotat när jag badat, och sen så har vi tagit dom klassiska hopp bilderna på stutsmattan, haha. Nu på eftermiddagen har jag hjälp mamma att plantera blommor, ätit jordgubbar med grädde och tagit en välbehövlig dusch..(Okej nu låter det som om jag inte duschat på veckor men jag menar mest att jag luktade sol och bad och att mina fötter var skitiga efter att ha sprungit barfota hela dagen. Precis som det ska vara på sommaren.)
Nu känner jag bara för att krypa i säng och halvssova, klockan är ju inte särskilt mycket men man blir ganska trött av att vara ute hela dagen och faktiskt göra något.

Det har varit kul att umgås med Bella hela dagen, dock var det längesedan jag såg Emma..Men jag klarar mig nog för vi ska hänga en del i helgen, bland annat ha Sherlock maraton!


Kommentarer
Postat av: Emma Svensson

9 timmar Sherlock... Underbart!

2012-07-05 @ 22:45:45
URL: http://thedustland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0