PISSED OFF

Vilken morgon alltså, är bara så förbannad. Det började med att det inte fanns något att ha på filen, och för mig som är både fil och frukost älskare så var det en big deal. Och så tjatar folk så, om allt. Ne jag är bara så trött på allt och vill bara dra täcket över huvudet resten av dagen. Men det ska jag inte och jag är verkligen inte en sån person som kan sova bort en dag, men jag ska börja dagen med att se en film i alla fall. Toppen nu lyssnar jag på Hero of War, för den kom näst på spotify listan, så nu bryter jag väl ihop eller nått. Det får helt enkelt bli en komedi..


Kommentarer
Postat av: CJ

SVAR: Nä det är jag som är glömsk, avslöjar vinnaren idag! Promise! :)

2012-07-01 @ 13:46:49
URL: http://cjs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0